sobota, 19 października 2013

skarpa - nowy most - starówka i powrót ta sama drogą

Dziś miałem w planie 15km wyszło 14 tez dobrze. Cały czas myślałem że mam z domu do mostu drogowego 8 km a tu wyszło dziś 7. Pewnie coś przy nowym moście zrobili i się trasa skróciła :)

Dzisiejsza TRASA

Wybiegłem o 18.30, było juz ciemno, więc odblaski obowiązkowe i czerwone światełko na rękaw, co by szaleni rowerzyści mnie widzieli. Temperatura 7 stopni, dość chłodno. Zakładam termoaktywne ciuchy i w drogę. Początek ciężki bo dziś przesadziłem z jedzeniem. Zrobiłem gofry i czekoladę no i nie mogłem się oprzeć, zresztą nie tylko ja :D

Po drodze obejrzałem sobie budowany most. Poniżej wyjazd z tunelu w kierunku Wisły



a tu miała być panorama estakady, Fotki robione telefonem, więc wybaczcie jakość, chociaż zawsze może być gorzej

Dalej Lubicką w dół do kolejowego. Po drodze piękne liści pod nogami. Spróbowałem zrobić fotke



No i cel podróży mos drogowy na Starówce

Powrót tą samą drogą. W sumie 14 kilometrów.
W powrotnej drodze już się zimno zrobiło i już myślałem tylko o ciepłym kako w domu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz